Wartungsarbeiten: Opencast & Podcasts Di 14. Mai 2024 07:00 - 08:00 | Aufgrund von Wartungsarbeiten an den Opencast-Servern werden Ihnen Podcasts und Opencast-Videos nicht zur Verfügung stehen. Kontakt: www.podcast.unibe.ch
Wartungsarbeiten: File-Server So/Mo 26. Mai 22:00 - 27. Mai 07:00 | Aufgrund von Wartungsarbeiten an den File-Servern können in diesem Zeitraum keine Dateien hochgeladen werden. Die Dateien auf ILIAS können aber weiterhin heruntergeladen/angesehen werden.
Symbol Kategorie

Data Science Lab (DSL)

Reiter

The Data Science Lab (DSL) provides university-wide support for researchers and research groups in data science and research IT related matters. The support ranges from instant help desk answers to code or algorithm questions to long-term collaborations on infrastructures and research projects with aco-analysis and co-authoring. Request support here.
DSL is part of the Swiss EnhanceR research IT community and is an interfaculty core facility of the University of Bern.

About

Since 2017 we have been giving hundreds of crash courses on topics from Introduction to Python Programming, LaTex, GPU Programming, Licensing to Advanced Machine Learning and Ethics.